Thursday 15 August 2013

Nuffnang dan Status Glitterati

Assalamualaikum..



Sejak akhir2 saya selalu membaca tentang Nuffnang dan status Glitterati. Ramai blogger excited bila dapat status Glitterati ini. Kenapa ye? Banyak sebab tapi saya tak pasti sebab belum ada pengalaman macam blogger2 otai yang dah lama berkecimpung dlm dunia blogging ni.

Saya baru je nak bermula atas sebab minat sangat dalam bidang penulisan kreatif ini cuma tak sempat nak asah bakat..hehe..over betul statement ini kan..tak ade la..sebenarnya saje je nak isi masa lapang sebab hobi saya dari kecik sampai sekarang memang suka menulis..so, apa salahnya saya share sikit experiences saya kan..

Ok, berbalik pada cerita Nuffnang dan Status Glitterati tadi. Sebenarnya saya baru je join benda alah ni lebih kurang dlm 1 minggu lebih la, dan baru je tadi dapat status Glitterati ni..excited juga sebab banyak benefit yg kita boleh dapat daripada advertising activities dgn syarat rajin berusaha dan working smart, not working hard..

Saya tak sabar nak melompat ke stage lebih tinggi lagi ni..haha..InsyaALLAH nanti kalau rasa diri dah layak untuk cerita pasal semua ni saya akan bagitau korang dengan lebih detail lagi ye..Kesimpulannya, membaca adalah jambatan ilmu..peace..

0 comments:

Post a Comment