Sunday 21 May 2017

Quotes Cinta dan Sayang pada seseorang

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dulu aku suka cari ayat-ayat cinta, ayat-ayat semangat, kata-kata hikmah, atau pun quotes bila tengah layan perasaan...hehe. Sekarang aku plak yang suka tulis quotes ni cuma belum dapat ayat-ayat yang best je. So, sekarang aku cuba la asah bakat menulis Quotes Cinta dan Sayang pada seseorang ni kan. 

"Rasa sayang dan cinta pada seseorang tu jangan diluahkan semuanya biar hati je berbicara dan teruskan meminta pada penciptanya."


Quotes Cinta dan Sayang pada seseorang


"Tatkala aku merenung wajahmu, jantungku berdegup kencang. Ternyata aku menyintaimu dan merindukanmu di setiap waktu"


"Tatkala aku merenung wajahmu, jantungku berdegup kencang. Ternyata aku menyintaimu dan merindukanmu di setiap waktu"


"Aku rela sakit HATI daripada sakit GIGI!"


"Aku rela sakit HATI daripada sakit GIGI!"


Korang da baca ke artikel 4 senaman mudah untuk membentuk perut dan punggung yang cantik? Baca tau. Jangan tak baca...hehe

Zaman sekarang ni zaman cinta materialistik betul ke? Ada duit ada pangkat ada kesenangan baru la boleh serius bercinta dengan seseorang tu kalau tak gelap masa depan. Yeke? Mungkin korang pun boleh baca artikel Ada apa dengan 'TITLE'? ni.

Kalau korang ada ayat-ayat best, komen jela ye. Terima kasih kerana membaca artikel Quotes Cinta dan Sayang pada seseorang ni.

2 comments:

  1. Setiap orang ada definisi cinta yang berbeza. hehehe

    ReplyDelete
  2. saya ada ayat power..

    saya cinta awak buat selama-lamanya.Sudikah awak bersama-sama saya melangkah ke jannah agar cinta kita tiada noktahnya

    ReplyDelete