Saturday 22 April 2017

Valentino Rossi - Gaya Rambut Terbaru (2017)

Tengah malam tadi dapat pun aku tengok Valentino Rossi beraksi dalam ujian masa MotoGP dekat litar lumba di Amerika. 

Penampilan terbaru Valentino Rossi ni menarik perhatian aku. Nampak lebih kemas bila Rossi botak macam ni. 



Valentino Rossi, Gaya Rambut Terbaru Rossi, MotoGP, MotoGP 2017, Grand Prix, Yamaha, Italy, The Doctor,


Dalam ujian masa tersebut Valentino Rossi berjaya mendapatkan petak yang ke-6 untuk perlumbaan MotoGP malam esok.



Valentino Rossi, Gaya Rambut Terbaru Rossi, MotoGP, MotoGP 2017, Grand Prix, Yamaha, Italy, The Doctor,


Sejak menonton MotoGP, aku da mula menjadi peminat Valentino Rossi yang di gelarkan sebagai 'The Doctor' oleh kerana prestasi perlumbaannya di litar lumba yang jauh lebih hebat berbanding pelumba MotoGP yang lain.


Valentino Rossi, Gaya Rambut Terbaru Rossi, MotoGP, MotoGP 2017, Grand Prix, Yamaha, Italy, The Doctor,


Selain prestasinya yang mengagumkan, sifat semulajadi Valentino Rossi yang tak sombong dan suka melayan kerenah fans dia ni la yang membuatkan aku tertarik sangat nak menonton MotoGP ni. Harap-harap ada la rezeki nanti untuk bertemu dan bergambar dengan Rossi bersama motor kesayangan dia.

Dan harapan aku untuk MotoGP 2017 ni da tentu la aku nak tengok Valentino Rossi naik podium bagi setiap perlumbaan dan sekaligus dinobatkan sebagai juara keseluruhan untuk perlumbaan MotoGP 2017 ni.

0 comments:

Post a Comment