Sunday 16 April 2017

Servis Fotografi Terbaik di Kaio Studio

Selama aku berkecimpung dalam dunia talents dan modelling hampir setahun ni ramai yang bagi semangat aku down sangat-sangat antaranya fotografer la. 


Susah nak jumpa fotografer yang bagus macam team Kaio Studio yang menawarkan servis fotografi yang terbaik dan tau jaga hati pelanggan macam jaga periuk nasi sendiri.



Servis fotografi, studio fotografi, fotografer shah alam, wedding photographer, photography service,


Aku sedar aku masih mentah dalam industri seni dan kreatif ni tapi at least jangan la condem aku yang baru nak belajar ni. 


Aku memang tak pandai posing, tak confirtable depan camera, dan tak confident. Sebab tu aku paksa dan cabar diri aku buat sesuatu yang aku selalu fikir aku tak akan mampu lakukannya. 



Servis fotografi, studio fotografi, fotografer shah alam, wedding photographer, photography service,


Aku pergi casting berlakon untuk TVC, casting untuk modelling, hantar profile dan portfolio sana sini, join macam-macam contest, dan macam-macam lagi semuanya semata-mata untuk build aku punya confident. 


Alhamdulillah ada yang offer untuk pelakon extra, casting modelling dan sebagainya tapi macam biasa la aku belum boleh bagi commitment untuk betul-betul berkecimpung dalam industri seni ni atas sebab-sebab tertentu.


Bila aku buat keputusan untuk menyertai sesi fotografi bersama Kaio Studio ni mental aku mula rasa down sebab aku sememangnya tak ada bakat. Takut kena kutuk dan kena marah dengan fotografer semua ada. 


Servis fotografi, studio fotografi, fotografer shah alam, wedding photographer, photography service,


Pernah kot aku kena marah dengan fotografer sebab tak pandai posing dan fotografer tu memang annoying gila tapi tak apa la aku tak nak mentioned siapa nama fotografer tu. Setakat model yang tak berapa nak ada job tak payah la berlagak sangat!

Tapi sejujurnya aku da serik untuk dapatkan servis fotografi daripada diorang even diorang offer RM50 sejam pun aku tak akan gunakan servis diorang lagi. Sebab diorang ni poyo gila dan bajet best je... 

Tapi bila sampai kat Kaio Studio tu aku sendiri yang offer untuk mulakan shoot sebab rasa confirtable sangat dengan diorang. Nak buat pose macam mana  pun semua diorang yang ajarkan. 


Servis fotografi, studio fotografi, fotografer shah alam, wedding photographer, photography service,


Team Kaio Studio ni memang supporting sangat. Gambar pun superb! Da la sehari je shoot gambar da dapat. Banyak plak tu, just pilih je yang mana paling cun...

Tapi rugi sangat-sangat sebab aku cuma ada 3 pasang baju je waktu tu. Kalau aku tau servis Kaio Studio ni tip-top macam ni aku bawa je 5 6 pasang...hahaha...

Kalau nak tau Nora Danish ni adalah antara selebriti terbaru yang pernah berkunjung kat Kaio Studio ni tau. Bukan artis-artis biasa. Artis yang da berpengalaman pun gunakan servis fotografi dari Kaio Studio ni.


Servis fotografi, studio fotografi, fotografer shah alam, wedding photographer, photography service,


SIAPA KAIO STUDIO NI?


✅ Official videographer wedding of the year Shaheizy Sam & Syatilla Melvin
✅ Official videographer wedding Ainan Tasneem & Ariffudin
✅ Official videographer pre-wedding Saharul Ridzwan & Deena Emir
✅ Official videographer wedding henna night Shukri Yahaya & Tya Adnan


Wah! Meletop kan team KAIO STUDIO ni! Sampai artis-artis pun guna servis diorang untuk majlis kahwin. Selain tu, team KAIO STUDIO ni bukan jadi pilihan artis je tau tapi turut menjadi pilihan golongan VVIP!


PENCAPAIAN KAIO STUDIO


✅  Top Fashion Videographer Award Winner by Glam Magazine Malaysia
✅  Fashion & travel video shoot with Anuar Zain in Paris.
✅  Fashion campaign video shoot for Ezuwan Ismail in Cairo, Egypt.
✅  Most viral wedding videographer 2016. (time freeze video)


APA SERVIS YANG DITAWARKAN?


✅ Wedding videography & photo
✅ Pre-wedding photo & video
✅ Wedding anniversary photo & video
✅ Oversea post wedding photo & video
✅ Multi Camera Production - Live feed video (MCP)
✅ Live update photography to social media
✅ Dan banyak lagi!


KENAPA KENA PILIH KAIO STUDIO?


1. BERPENGALAMAN dalam wedding video sejak tahun 2012 lagi.
2. Sudah merakamkan detik perkahwinan golongan SELEBRITI dan VVIP
3. Krew produksi yang berpengalaman serta sentiasa mempunyai idea-idea FRESH!
4. Turut terlibat dengan shooting di luar negara.
5. Produksi yang terlibat dalam program TV, muzik video, filem pendek dan banyak lagi.
6. Menggunakan peralatan shooting dan suntingan yang TERKINI DI PASARAN!
7. Harga yang super reasonable untuk kualiti TUJUH BINTANG!
8. Syarikat berdaftar bertaraf SENDIRIAN BERHAD.
9. Studio yang easy access terletak di Seksyen 13 Shah Alam.


KENAPA KENA BOOKING SEKARANG???


Slot Kaio Studio ni seminggu hanya ada 5 je. So, diorang akan fokus kepada setiap event dengan slot yang LIMITED EDITION ini! Kena booking cepat sebelum terlepas peluang mendapat sentuhan KAIO STUDIO. Booking cepat sebelum Kaio Studio ni FULLY BOOK!


Untuk sebarang pertanyan, sila hubungi 013-7707410 (Puan Aishah) dan 017-2360967 (Encik Anwar).

Atau walk-in ke KAIO STUDIO AND PRODUCTION SDN BHD yang beralamat di

1-06 Metia Residence Office,
No.5, Persiaran Sukan, Seksyen 13,
40100 Shah Alam, Selangor,
Malaysia

Waktu operasi: 12 tengah hari - 9 malam
(*tapi kena call diorang dulu ye.)


Atau kalau korang nak team KAIO STUDIO contact korang,
sila la komen 'HI KAIO STUDIO, SAYA NAK KAWEN'
atau PM diorang kat Facebook Page KAIO STUDIO di https://www.facebook.com/KaioStudio/ ni dan tunggu la diorang reply.

Ataupun kalau nak tengok hasil sentuhan Kaio Studio ni korang cari je hashtag #kaiostudio dan hashtag-hashtag lain macam kat bawah ni dekat Instagram atau Facebook.

#malaywedding 
#malayweddingguide 
#chinesewedidng 
#indianwedding 
#weddingvideo
#weddingvideography 
#weddingphoto 
#weddingphotography
#liveupdatephotography

Sampai sini je dulu untuk kali ini. Terima kasih kerana membaca entry Servis Fotografi Terbaik di Kaio Studio.

0 comments:

Post a Comment