Monday 9 September 2013

Jobdirumah.com?

Assalamualaikum..

           



Sejak kebelakangan ini ramai orang bercakap tentang Jobdirumah.com, saya pun tertanya-tanyalah apa benda la Jobdirumah.com ini kan..Banyak saya terbaca dari blog-blog yang saya jumpa dalam Google tu tapi saya buat nampak tak nampak je mula-mula tu. Tapi bila da selalu jumpa dan baca dari blog orang lain pasal comission yang diorang dapat dari kerja-kerja yang diorang buat dengan Jobdirumah.com ni mula la rasa rugi sebab tak join awal-awal lagi. 

Tapi saya pun bukanlah pandai sangat dalam bab-bab nak dapatkan duit sampingan dari Internet ini..Bermula dengan minat menulis blog baru lah saya terjumpa peluang-peluang buat duit online..Saya pun sekarang ini tengah mengkaji lagi pasal Internet Marketing dan juga income online ini, jadi saya hanya dapat berkongsi sedikit sebanyak apa yang saya tau je..

Lagipun saya memang tak sempat nak mengadap laptop 24 jam, banyak lagi kerja lain yang kena saya utamakan. Jadi, korang boleh lah ambil kesempatan ini kalau korang memang suka online dan duduk rumah (suri rumah) tak tau nak buat apa tu, boleh KLIK SINI untuk dapatkan maklumat lebih lanjut berkaitan Jobdirumah.com ni.

*Antara syarat-syaratnya adalah seperti di bawah:-


*Antara tugasan atau skop kerja yang boleh dilakukan:-


*Ini pulak testimoni daripada ahli yang dah berkerja dengan Jobdirumah.com ni, sila kilik gambar untuk melihat dengan lebih jelas lagi


*Yuran pendaftaran RM50.00 je untuk seumur hidup...


Jadi, apa tunggu lagi? Sila DAFTAR DISINI..

Semoga dengan perkongsian artikel ini sikit sebanyak dapat membantu korang yang tengah buntu untuk cari kerja dan juga duit tambahan..Tapi sebelum itu perlu ingat bahawa kita mesti sentiasa berusaha dengan lebih gigih untuk mendapatkan sesuatu yang kita iniginkan..dan maksud DUIT yang sebenarnya adalah Doa, Usaha, Ikhtiar, dan Tawakal..

D-Doa
U-Usaha
I-Ikhtiar
T-Tawakal

Selamat mencuba dan semoga berjaya..


0 comments:

Post a Comment