Sunday 1 September 2013

Cara Dapatkan Duit Sampingan dari Internet Dengan EnSurvey.

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..

Tadi, tengah ralit online tiba-tiba terjumpa cara dapatkan duit sampingan dari Internet dengan EnSurvey kat Google search. EnSurvey ni adalah satu program kaji selidik (banci) atau suvey berkenaan dengan produk-produk dan juga perkhidmatan sesebuah syarikat. 




Caranya mudah je, cuma perlu daftar DI SINI dan jawablah semua soalan dengan jujur bagi meningkatkan taraf atau mutu produk dan perkhidmatan yang ditawarkan oleh syarikat tersebut. Setiap kali korang jawab soalan, korang akan dibayar dengan kadar tertentu macam gambar kat atas tu. Gambar ni adalah survey yang pertama saya jawab 15 minit yang lepas. Senangkan? So, apa tunggu lagi? DAFTAR SEKARANG!! 

Cara-cara :-

1. Daftar di laman web EnSurvey.
2. Sahkan pendaftaran akaun EnSurvey dengan cara klik pada pautan yang dihantar oleh pihak EnSurvey ke dalam inbox emel anda.
3. Sahkan akaun EnSurvey anda dengan mengikut step yang terdapat di menu drop down Start Tour atau klik pada verify your account.
4. Jawablah soalan daripada survey yang masih berlansung ataupun yang bertanda LIVE warna hijau.
5. Jumlah pendapatan yang anda perolehi akan terus dipaparkan dalam akaun anda.
6. Bila dah cukup RM100, anda boleh cash out pendapatan anda dan pihak EnSurvey akan membayar ke dalam akaun anda dan caj proses sebanyak RM2.00 akan dikenakan bagi setiap transaksi yang dilakukan.

OK, ni saja yang dapat saya kongsi buat masa ni..good luck!!

0 comments:

Post a Comment