Saturday 14 January 2017

Perkongsian Kejayaan Sifu Mazelan Abas Simkad Tone Excel

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni aku nak share berkenaan dengan bisnes jual simkad Tone Excel. Selama ni aku hanya share pengalaman aku sebagai seorang pengguna simkad Tone Excel je tapi sejak aku mengikuti perkembangan dan kejayaan agent-agent simkad Tone Excel aku yakin bisnes simkad Tone Excel ni adalah sebuah perniagaan yang berpotensi tinggi disebabkan beberapa faktor seperti:-

1. Modal perniagaan simkad Tone Excel yang sangat rendah, cuma RM100 sahaja.

2. Topup atau prepaid adalah barang keutamaan dan keperluan harian sebagai medium komunikasi.

3. Ananda Krishnan, seorang usahawan telekomunikasi Maxis Communications Berhad yang tersenarai dalam website Forbes adalah individu ke-158 terkaya didunia dan memiliki aset berjumlah $7.4Billion.

4. Topup atau prepaid ini sangat-sangat diperlukan oleh semua orang termasuk la budak sekolah rendah. Jadi pasarannya teramat luas.


Tone Excel, simkad Tone Excel, kerja Sambilan, Part Time Promoter, part time job,Tone Excel, simkad Tone Excel, kerja Sambilan, Part Time Promoter, part time job, bisnes simkad, bisnes telekomunikasi, side income, pendapatan sampingan, jutawan simkad Tone Excel, Tune Talk, Air Asia, Ananda Krisnan, Forbes


Selain itu, banyak lagi faktor-faktor utama kenapa aku setia dengan simkad Tone Excel selama hampir 2 tahun ni. Antaranya adalah kerana setiap kali topup duit aku akan dipulangkan sebanyak 3% oleh Tone Excel, aku dilindungi oleh insurans kemalangan yang berjumlah RM100,000 tanpa perlu komitmen bulanan selain topup RM50 dan keatas.

Dan setiap kali aku jual simkad Tone Excel yang berharga RM100 ni aku akan di beri komisyen sebanyak RM20, dan komisyen topup dari pengguna simkad Tone Excel yang berdaftar dibawah rangkaian aku aku akan dibayar 10%, 3%, dan 13% komisyen topup dari mereka sehingga di level 3 dan banyak lagi faktor lain termasuk la aku bakal menebus 4,000 Big Point aku dengan 1 tiket kapal terbang Air Asia dari Kuala Lumpur ke Langkawi secara PERCUMA.


Tone Excel, simkad Tone Excel, kerja Sambilan, Part Time Promoter, part time job, bisnes simkad, bisnes telekomunikasi, side income, pendapatan sampingan, jutawan simkad Tone Excel, Tune Talk, Air Asia, Ananda Krisnan, Forbes


Semua yang aku ceritakan tadi tu cuma cerita yang biasa-biasa je. Kalau nak tahu kenapa aku melibatkan diri dalam perniagaan simkad Tone Excel ni korang boleh baca tentang Perkongsian Kejayaan Sifu Mazelan Abas dalam bisnes Simkad Tone Excel ni.

Perkongsian Kejayaan Sifu Mazelan Abas dalam Perniagaan Simkad Tone Excel


Dalam email yang lalu saya menyarankan supaya anda cuba babitkan diri didalam bisnes telekomunikasi. Seperti apa yang saya buat sekarang ini, saya mendekati bisnes telekomunikasi TuneTalk di Malaysia ini. Ini merupakan bisnes yang untungnya hanya sedikit, saya sering katakan, bisnes untung sepuluh sen dua puluh sen. Tak banyak. Ada juga rakan-rakan yang saya ajak menyertai perniagaan ini, mereka kata tak mau la En. Mazelan, modalnya kecil, untung pun sikit sangat. Saya dah biasa dengan bisnes modal besar, untung pun besar.

Bagi saya, lebih baik bisnes yang modalnya kecil, resikonya pun kecil, kalau kena gayanya, untungnya besar juga.
Cuba lihat berapakah komisyen yang saya perolehi setiap 21hb bulan dan dimasukkan terus kedalam akaun Maybank saya dari Tone Excel ini dengan modal permulaan sebanyak RM100 sahaja. Bermula dari July 2010.

Month    RM
Jul-10    RM 59.30
Aug-10    RM 532.06
Sep-10    RM 1,293.03
Oct-10    RM 1,823.65
Nov-10    RM 2,675.12
Dec-10    RM 3,415.11
Jan-11    RM 3,716.73
Feb-11    RM 3,769.37
Mar-11    RM 3,971.57
Apr-11    RM 3,705.24
May-11    RM 4,127.73
Jun-11    RM 3,613.97
Jul-11    RM 3,912.87
Aug-11    RM 3,957.29
Sep-11    RM 3,825.21
Oct-11    RM 4,102.54
Nov-11    RM 4,334.57
Dec-11    RM 4,542.38
Jan-12    RM 5,237.25
Feb-12    RM 5,435.57
Mar-12    RM 6,486.23
Apr-12    RM 6,842.02
May-12    RM 9,657.42
Jun-12    RM 11,741.73
Jul-12    RM 13,384.83

Saya menaja orang lain secara aktif dan bersungguh sungguh sehingga July 2012, kerana bulan itulah genap 2 tahun saya mempromosikan Toneexcel ini. Selepas itu, saya duduk  je, sebab saya rasa dah cukuplah duduk rumah, rehat-rehat dapat lebih RM10,000 tiap-tiap bulan, boleh pergi memancing selalu. Tetapi, apa yang saya teka sangat jauh tersasar, cuba anda lihat komisyen yang saya perolehi selepas dari tarikh tersebut...ia semakin berkembang.

Aug-12    RM 14,625.60
Sep-12    RM 15,190.66
Oct-12    RM 16,707.48
Nov-12    RM 17,324.56
Dec-12    RM 18,784.73
Jan-13    RM 20,573.28
Feb-13    RM 21,852.49
Mar-13    RM 24,895.34
Apr-13    RM 33,201.43
May-13    RM 32,864.92

Komisyen pertama lebih kurang RM60, selepas itu dia ada naik dan ada turun, tetapi arah tuju komisyen tetap kearah menaik. Komisyen ini tetap akan saya perolehi kerana setiap hari, setiap minggu dan setiap bulan, orang sentiasa topup handphone mereka. Rakan-rakan boleh lihat disini, setiap hari berapa ramai orang menyertai perniagaan ini, saya ulang setiap hari network tersebut akan membesar:

Tetapi jangan lupa di Malaysia ini sahaja, seorang peniaga mula membuat perniagaan telekomunikasi, untung sepuluh sen dua puloh sen sahaja, mampu mengaut keuntungan berbillion ringgit melalui kompany bernama Maxis Communications Berhad. Orang itu adalah Tatparanandam Ananda Krishnan. Orang kedua terkaya di Asia Tenggara di belakang Robert Kuok dan yang ke 82 terkaya di dunia dengan jumlah kekayaan bernilai US$11.7 billion. Sumber dari Forbes.

Salah seorang orang terkaya di Thailand, mengendalikan perniagaan telekomunikasi, Advanced Info Service PCL dan ketika ini memiliki 31 juta pengguna AIS. Orang tersebut adalah Thaksin Shinawatra, bekas perdana menteri Thailand.

Cuba anda lihat website ini
http://www.forbes.com/billionaires/list/
Cuba anda lihat siapakan orang nombor satu atau nombor dua terkaya didunia, nama dia Carlos Slim Helu. Kadang-kadang kalah Bill Gate, Ortega dan Warrant bufett. Apakah perniagaan Carlos Slim Helu, telekomunikasi dengan nama América Móvil. Bisnes untung sepuluh sen dua puloh sen sahaja.

Jika anda ada masa, juga cari di internet nama-nama billionair dalam bisnes telekomunikasi, Mike Adenuga, Suni Mittal, Vladimir Yevtushenkov, Denis O'Brien, Najib Mikati, Taha Mikati, Naquib Sawiris, Richard Li, Craig McCaw, Murat Vargi, Mehmet Emin Karamehmet, Gleb Fetisov, Jan Kulczyk, Kenny Troutt dan ramai lagi.

Sebab itu saya sangat menggalakkan anda untuk membabitkan diri didalam bisnes telekumunikasi ini, dan saya amat yakin, dalam masa 2 tahun lagi, ToneExcel akan menghasilkan beberapa orang jutawan di Malaysia ini yang mempunyai pendapatan ratusan ribu ringgit setiap bulan, dan tidak mustahil, pendapatan mencecah jutaan ringgit setiap bulan.

Soalannya, siapakah dia, mungkin anda dan mungkin juga saya.


Tone Excel, simkad Tone Excel, kerja Sambilan, Part Time Promoter, part time job, bisnes simkad, bisnes telekomunikasi, side income, pendapatan sampingan, jutawan simkad Tone Excel, Tune Talk, Air Asia, Ananda Krisnan, Forbes


Untuk maklumat lanjut berkenaan dengan Simkad Tone Excel sila hubungi saya Siti Rokiyah Saad, Agent Simkad Tone Excel di talian 0122668424 ataupun sila ke web replika Tone Excel ni.

1 comment: