Saturday 13 February 2016

YouthToEarn ni BETUL ke BOHONG???

Assalamualaikum.

Hai semua...pagi tadi buka je Website Youth To Earn ni terkejut mak..mana tak nya malam tadi sebelum tidur earning saya baru US$ 45, tup tup pagi ni da jadi US$ 110..Banyak tu..gila ke apa???


Tarikh: 13/02/2016

Tarikh: 14/02/2016

BETUL ke BOHONG YouthToEarn ni? Rasanya macam kena tipu je..US$ 110 tu bersamaan dengan RM484.00 tau..sapa nak bagi banyak tu dalam masa sehari?

Punya la sibuk cari traffic sampai terlupa hari ni Valentine's Day...tetiba plak Valentine's Day ni da kenapa? Hahaha..orang Islam tak boleh sambut Hari Kekasih ok..tu je motif cakap pasal Valentine's Day ni!

Back to YouthToEarn ni BETUL ke BOHONG...


15/02/2016

Tarikh: 16/02/2016

Tarikh: 20/02/2016

OK, tak apa..memandangkan senang sangat sangat sangat nak generate income sebab banyak traffic ataupun visitor yang pergi ke link saya ni so boleh la saya ambil kesempatan buat research pasal website ni. Tak nak la ramai orang kena tipu dan buang masa mengadap benda alah ni je kan...kalau benda ni tak betul la...

Tapi saya tau ramai yang nak dapatkan DUIT cara mudah dengan hanya duduk dekat rumah je kan? Yang betul-betul terbukti boleh buat income ada bukan tak ada..kena pandai pilih..kalau nak tau program apa yang saya join untuk tambah pendapatan sila baca kat entry Jana Pendapatan Sampingan Dari Rumah dan Rebut Pelbagai Hadiah Menarik ni.


Unique 1:1 Traffic Exchange


So, BETUL ke BOHONG YouthToEarn ni saya pun tak dapat nak bukti kan lagi. Just wait and see!

9 comments:

  1. Replies
    1. Betul tu..jutawan la semua orang kalau YouthToEarn ni betul..hahaha..

      Delete
  2. Pelbagai cara penipuan dalam dunia nie, moga kita berhati2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..tak boleh sembarangan sekarang ni..kita sebagai blogger wajib channel kan maklumat macam ni..kena try dan review sebagai rujukan pengguna internet terutama suri rumah yang baru berjinak-jinak online ni..kesian diorang kalau kena tipu..

      Delete
  3. Replies
    1. Saya tak pasti lagi sebab belum cuba Cash Out.cuba awak Google. saya rasa banyak info berkaitan dengan website ni.

      Delete
  4. youthtoearn ni bohong..saya dah jana sampai RM900 ringgit dah.. saya try nak request cash payout. nak tau tak ape jadi? tengok kat sini ---> http://jijizezey.blogspot.my/2016/02/youthtoearncom-scammer-durjana.html siap saya bagi penerangan bergambar lagi bukti diorang menipu. anyway qiyasaad (if that's your name) founder blog ni, saya sekarang pun tgh berusaha belajar cara menjana duit dari internet dan blog dan selalu terjumpa blog masa guna easyhits4u.. ada certain saya belajar dari awak cara2 promote brg2 and saya terjumpa involveAsia affiliate program dari sini lah..just want to say thank you..huhu

    ReplyDelete
  5. youthtoearn ni bohong..saya dah jana sampai RM900 ringgit dah.. saya try nak request cash payout. nak tau tak ape jadi? tengok kat sini ---> http://jijizezey.blogspot.my/2016/02/youthtoearncom-scammer-durjana.html siap saya bagi penerangan bergambar lagi bukti diorang menipu. anyway qiyasaad (if that's your name) founder blog ni, saya sekarang pun tgh berusaha belajar cara menjana duit dari internet dan blog dan selalu terjumpa blog masa guna easyhits4u.. ada certain saya belajar dari awak cara2 promote brg2 and saya terjumpa involveAsia affiliate program dari sini lah..just want to say thank you..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab sudi kongsi pengalaman Kat Blog saya ni.sama-sama la kita belajar pasal make money online ni.boleh tukar-tukar Pendapat..

      Delete