Wednesday 17 February 2016

Keputusan Peperiksaan Semester Lepas (Sept 2015-Jan 2016)

Assalamualaikum.

Hai semua..saat ini hanya rasa syukur dapat saya panjatkan pada yang Maha Esa. Alhamdulillah LULUS semua subjek yang saya ambil semester lepas. 

Pelajar, Ijazah Sarjana Muda, Kejuruteraan Awam, Fakulti Kejuruteraan Awam, Universiti Teknologi MARA (UiTM), Keputusan Peperiksaan, Qiya Saad

Banyak kenangan pahit beberapa tahun ini sebenarnya. I failed so many times even I've struggled to make it better. I don't know where is the mistake and what I've been done seems no REWARDS I get. Tapi biar la semua ini jadi kenangan untuk saya melangkah dengan lebih berhati-hati dan meletakkan DIA sebagai segala-galanya dalam hidup saya ini. That's the LESSON I will NEVER get by HEART once in a LIFETIME if I didn't FAILED!

Terima kasih diucapkan kepada insan-insan yang berhati mulia yang banyak sangat memberi sokongan pada saya selama ini. I will miss the moments so much.

Ps: Mr Rasul, Prof Siti Hawa Hamzah, Mr Goh Ching Hua, Dr Azerai, Dr Anizahyati Alisibramulisi, and Madam Norisham. I will always pray the BEST for you.



4 comments: