Monday 15 February 2016

Jana Pendapatan Sampingan Dengan Affiliate Klikjer.




Klikjer ni agak popular di kalangan Blogger dan memang da ramai Blogger jana income dengan Klikjer ni. Kebanyakan produk dari Klikjer ni adalah dalam bentuk eBook dan sesuai untuk dijadikan sebagai penduan kepada mereka yang memerlukan.

Sebagai contoh, jika seseorang tu merasakan duit gajinya sentiasa tak cukup mungkin sesuai baca eBook Rahsia Rezeki ni sebagai rujukan.



Dan ataupun mungkin ada yang baru nak berjinak-jinak dengan pelaburan emas secara serius boleh rujuk eBook Rahsia Usahawan Emas ini.


 


Tugas kita sebagai Affiliate Marketer adalah promote je produk-produk daripada syarikat pengiklanan yang kita daftar dan kalau ada yang berminat atau senang cakap rezeki kita murah mungkin ada pembeli eBook tersebut dan dari situ la kita akan dapat komisen dari kerja-kerja mempromosi link-link produk tersebut.

DAFTAR SINI bagi yang berminat.

3 comments:

  1. thanks for sharing..tapi sy agak was2,sebab bile nak sign up..die mintk IC skali ngn no akaun bank..btol ke?bole percaya ke..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Ramai je yg memang ada pendapatan dari klikjer ni. IC untuk pengesahan dan akaun bank untuk tujuan pembayaran komisen kalau kita berjaya menghasilkan jualan. Harap jawapan ni dapat membantu la ye...:)

      Delete
    2. terima kasih sis atas penerangan tersebut,sbb saya first time try utk cari pndptn cara spti ini...terima ksih skali lg :)

      Delete