Sunday 14 February 2016

Jana Income Dengan Syarikat Pengiklanan Neobux.



Neobux ni lebih kurang macam Clixsense juga. Saya baru join dalam bulan Febuari 2016 ni je. Pendapatan yang kita dapat adalah melalui berapa banyak iklan yang kita klik dari website Neobux ni ataupun dipanggil PTC iaitu Pay-to-click bagi mereka yang da biasa dengan istilah-istilah dalam bidang Internet Marketing ni.

Neobux ini bagi saya leceh sikit sebab kita kena buka website dia hari-hari dan klik iklan-iklan tersebut dan bayaran untuk 1 klik hanya $0.001 USD je. Untuk orang yang betul-betul tak ada kerja dan boleh menghadap internet 24/7 contoh suri rumah mungkin OK la. Tapi saya share juga Neobux ni dengan korang semua sebab ada je orang yang dapat hasil dari Neobux ni mungkin disimpan selama satu tahun baru Cash Out.

Untuk Cash Out yang pertama, pendapatan minimum kita mesti $2.00 USD bersamaan dengan RM8.80. Kemudian, setiap kali cash out yang seterusnya kena ada kenaikan $1.00 USD sehingga pendapatan $10.00 USD. Contohnya cash out kedua $3.00 USD, cash out keempat $4.00 USD sehingga mencapai $10.00 USD, dan setiap kali cash out yang seterusnya adalah maintain $10.00 USD. Kaedah pembayaran adalah melalui PayPal, Payza, dan Neteller.

So, kalau sesiapa yang berminat boleh DAFTAR DISINI.

1 comment:

  1. Hai.. saya tag yee dalam segmen ni.. jemput lah join sekali..hehe

    http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/02/segmen-bloglist-nrlsyazwana.html

    ReplyDelete