Sunday 28 February 2016

Cara Tambah Visitor Blog Dengan Traffic Exchange

Assalamualaikum...

Hai semua..sejak kebelakangan saya banyak join PTC (paid to click) program contohnya macam yang saya cerita dalam entry Jana Income Dengan Syarikat Pengiklanan Neobux dan Buat Duit Online Dengan Hanya Menonton Video di YouTube. Selain itu, saya pun tengah belajar untuk berjaya dalam bidang Affiliate Marketing seperti Rebut Peluang Dengan Jana Pendapatan Sampingan Dengan Affiliate involveAsia. Banyak lagi sebenarnya program yang saya join contohnya dalam entry INI. Tapi ada juga yang scam site, so kena lebih hati-hati la ye...




Terus terang memang saya masih baru dalam dunia blog ini dan masih lagi bertatih untuk cari peluang-peluang bagi menghasilkan sedikit pendapatan melalui blog. Ternyata memang susah. Tapi ALHAMDULILLAH ada juga yang membuahkan hasil walaupun sikit tapi cukuplah untuk peringkat permulaan. Nak tau dari mana saya jana income? Boleh baca dalam entry Bukti Income Dari Affiliate InvolveAsia @ Shopstylers ni.



Bila da join program-program jana income dari internet ni perkara paling penting yang saya TERPAKSA belajar adalah cara bagaimana nak naik kan pagerank (PR) ataupun nak menarik trafik ke blog ataupun link-link program yang saya sertai. Sambil-sambil cari info kat internet tu saya jumpa entry Tips Cara Mudah & Cepat Menaikkan Pagerank (PR) ini. Sebagai Blogger baru macam-macam kaedah yang perlu kita cuba. Tapi method ini hanya berjaya kalau entry ni ramai yang baca. Sekali lagi saya TERPAKSA belajar tentang cara yang paling efektif untuk dapatkan visitor ke blog saya.


The Most Popular Traffic Exchange


Cari punya cari terjumpa la dengan satu website EasyHits4u ni. EasyHits4u ini adalah salah satu website traffic exchange (TE) ataupun laman web pertukaran trafik. Kita boleh iklan kan website, blog, ataupun link-link program PTC ataupun Affiliate yang kita join tu. Tapi dalam pada saya tengah surf website EasyHits4u itu ada juga saya terjumpa scam-scam website yang menjanjikan bayaran yang tinggi bila kita promosi link-link website diorang itu. Setakat ini saya da jumpa satu scam website yang memang secara terang-terangan menipu ahli-ahli yang join program ni contohnya Easy Earn. Walaupun bayaran untuk setiap visitor cuma $0.01 tapi income saya da cecah $100.00 USD tapi malangnya website ini tak legal. Kerja menipu orang je. Selain Easy Earn, YouthToEarn ini pun saya rasa scam site juga tapi belum dapat dipastikan lagi.




Mesti korang rasa pelik macam mana saya boleh dapat visitor yang banyak kan? Caranya saya cuma iklankan secara PERCUMA dalam Traffic Exchange Website EasyHits4u ini la. Selain dapat iklankan blog secara percuma setiap 1000 sites yang kita surf (tengok iklan orang lain) kita akan dibayar $0.30 dan setiap refferal yang surf lebih dari 100 sites kita dapat $0.10. Selain itu, minimum cash out pula cuma $3.00 je dan bayaran sudah tentu menggunakan PayPal sebab income tu dalam USD. Selain itu ada banyak lagi Traffic Exchange Website contohnya Traffic Swerl.

Kalau nak cepat buat duit secara Online boleh tengok Panduan Jana Wang Di Rumah Untuk Wanita! ni. Nak pandai dan berjaya dapatkan satu Ringgit yang pertama secara online dari rumah sambil-sambil goyang kaki mestilah kena rajin membaca, membaca dan terus membaca buku-buku panduan tanpa rasa jemu.

Ok la, nanti ada masa saya update entry pasal Easy Earn Review pula ye.




5 comments: