Friday 22 January 2016

WOOP - Jawab Soalan, Kumpul Mata Ganjaran, dan Tebus!

Assalamualaikum...

Hai semua...pernah tak korang terbaca pasal WOOP ni? Saya da lama tahu pasal WOOP ni tapi disebabkan busy study masa tahun 2014 so terus lupa sampai la terjumpa dalam satu blog ni tadi. Tapi sory sangat tak sempat copy url blog tu sebab terlampau excited nak try WOOP ni.

WOOP, survey, brands, points, rewards, qiya, saad
Klik sini untuk daftar ahli

WOOP ni singkatan untuk Women with Opinion sebenarnya adalah sebuah kaji selidik untuk mendapatkan pandangan wanita berkaitan sesuatu jenama produk ternama yang telah pun berada dipasaran. Contohnya Nestle Omega, Softlan, Sony pun ada juga tau. Bila daftar jadi ahli kita kena jawab soalan kaji selidik tu then kita akan dapat point ataupun mata ganjaran macam dalam gambar kat bawah ni. Point yang terkumpul tu kita boleh tebus ataupun redeem.

WOOP, survey, brands, points, rewards, qiya, saad
Klik sini untuk daftar ahli

Setakat sehari saya join WOOP ni dapat la 280 points dan layak untuk tebus 2 paket cecair pencuci pinggan jenama JOY ni. Kalau perasan JOY ni selalu ada dalam iklan TV. Model iklan tu pula Sharifah Shahira bini Ijoy.

WOOP, survey, brands, points, rewards, qiya, saad
Klik sini untuk daftar ahli

Selain itu banyak lagi benda lain yang kita boleh tebus. Contohnya Softlan, Colgate, T-Shirt Sony, dan paling best ada coupon Aeon RM10, RM20, dan RM30.

Haaa macam mana best tak? Kalau nak join boleh DAFTAR SEKARANG!



2 comments:

  1. Wah menarik juga nie dik...
    Akak mahu join juga....tapi macam tak bleh je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Join la akak. Best! Saya da redeem colgate 50g guna 250 points...hehe

      Delete