Wednesday 5 February 2014

Lebih banyak yang menarik di 8share..


Sejak seminggu dua ni saya aktif kongsikan apa yg menarik di 8share ni..terasa kekok plak tulis blog sebab dah lama tak menulis..busy sangat sem ni sampai tak sempat cari info2 baru utk ditulis..ok,straight to the point ye..sebenarnya dalam website 8share ni banyak contest dan info2 yg menarik utk kita baca bagi yg ada masa lapang mcm saya sekarang ni..kebetulan tengah cuti semester, boleh la spend masa utk online lebih sikit.. :)


8share, share, info, contest, rewards, money
8share

Mesti ramai yg dah tau apa benda 8share ni kan..tapi mesti ada jugak yg tertanya-tanya 8share ni macam 4shared tu ke? Errrmmm..jawapannya memang tak sama. 4shared tu adalah website utk kita share lagu-lagu manakala 8share ni plak adalah tempat utk kita kongsi info, aktiviti yang boleh kita join sebagai volunteer utk sesebuah program yang dianjurkan oleh pihak NGO (badan bukan kerajaan) dan setiap apa yang kita share tu plak kita akan dapat Rewards sama ada dalam bentuk duit atau pun point2 utk tebus koleksi2 yang agak limited. Contohnya macam gambar kat bawah ni..


sticker, 8share, online, duit, sampingan
Sticker 50 BP

mug, 8share, hadiah, menarik, duit, sampingan, online
Mug 1000 BP
T-shirt, 8share, hadiah, menarik, duit, sampingan, online
T-Shirt 2000 BP
Haaa..macam mana?menarik kan..so,bagi yang berminat untuk sama-sama share info baru boleh dapatkan maklumat lanjut DISINI..


0 comments:

Post a Comment