Monday 18 December 2017

Senarai Jawatan Kosong di Selangor & KL Disember 2017

Korang tengah cari kerja? Mesti pening kepala kalau belum jumpa pekerjaan yang betul-betul sesuai dengan kelulusan dan pengalaman kerja korang kan?

Tapi sekarang ni time ekonomi tengah gawat ni tak boleh memilih kerja sangat. Mana ada company yang offer kerja tu kerja jela untuk sementara dulu sebelum ada offer kerja lain yang betul-betul sesuai.



Jawatan kosong, jawatan kosong selangor & KL, jawatan kosong Kuala Lumpur, kerja kosong, Full Time Job, Job Opportunities, Peluang Pekerjaan,


Hari ni disebabkan terlebih rajin so Qiya buat Senarai Jawatan Kosong di Selangor & KL untuk bulan Disember 2017 sambil-sambil tu Qiya pun tengah apply kerja tetap yang sesuai dengan kelayakkan Qiya. Closing date untuk satu-satu jawatan kosong yang Qiya senaraikan ni korang boleh klik dari link yang disediakan dan check satu persatu sebelum apply.


Senarai Jawatan Kosong di Selangor & KL Disember 2017


1. Technical Supervisor
2. Video Editor cum Videographer
3. Product Advisor
4. Sales and Marketing Executive
5. Supervisor / Assistant Restaurant
6. Junior Marketing Executive
7. Aesthetic Beauty Consultant
8. Customer Service Assistant
9. Civil Engineer
10. Admin Executive
11. Site Supervisor
12. Affiliate Marketing (Part Time / RM5,000)


Hari demi hari kalau sempat Qiya akan cuba update Senarai Jawatan Kosong di Selangor & KL Disember 2017 ni beserta dengan Closing Date, Salary, dan location sekali bagi memudahkan korang untuk memohon jawatan kosong yang terdapat di seluruh Malaysia ni.

Terima kasih kerana membaca Senarai Jawatan Kosong di Selangor & KL Disember 2017 ni. Mohon seminit untuk LIKE page Qiya Saad Dot Com. Dan jangan lupa baca juga artikel Lazada 12.12 Sales for Electric BBQ Grill & Steamboat Pot ni.

4 comments:

  1. Peluang sudah ada...boleh dicuba....kepada yang mencuba selamat maju jaya..

    ReplyDelete
  2. boleh share kat group whtsapp ni, manatau ada yang mencari kerja

    ReplyDelete
  3. Fresh graduate boleh cuba peluang keje di atas. Mana tahu ada rezeki ke. InsyaAllah. Aamin.

    ReplyDelete
  4. semoga berjaya kepada yang memohon :)

    ReplyDelete