Tuesday 14 February 2017

Jam Loceng + Radio Berjenama Beli Secara Online

Jam Loceng + Radio Berjenama. Sekarang ni nak beli apa-apa je boleh beli secara online walaupun ianya cuma sebuah jam loceng.

Jam loceng ni bagi aku satu keperluan sebab selalu memang aku tak sedar kalau kunci jam loceng kat handphone tu. Lagipun da banyak koleksi jam loceng kat rumah aku ni yang mana locengnya da rosak. Tapi jarum dia still boleh jalan lagi cuma loceng je da tak berfungsi. 


Jam loceng radio
Jam loceng + radio


Disebabkan aku da fade-up jam loceng asyik rosak je yang beli kat supermarket tu (tahan sebulan dua je) so aku pun beli secara online je semalam. Harga dia dalam RM27++. 

Kalau pakai 2 3 bulan loceng dia rosak pun aku puas hati sebab senang je nak beli lain lepas ni tak payah nak redah jam bagai. Beli secara online je tak sampai 5 minit pun pilih barang tu. Then tunggu je jam loceng tu sampai kat rumah. Senang kan kalau shopping online ni? Effortless sangat!

Macam jam loceng dalam gambar kat atas tu harga asal dia RM60++ tapi after discount 44% jadi RM43++. Siap ada radio lagi dan ramai pembeli yang bagi review 4-5 bintang untuk Jam Loceng + Radio tuRamai yang berpuas hati. 

Yang best nya beli barang secara online ni sebab banyak pilihan dengan harga yang berpatutan, proses pembayaran yang senang, dan servis penghantaran yang cepat kalau beli sama kedai dengan kedai yang aku beli Jam Loceng + Radio ni.

0 comments:

Post a Comment