Monday 26 September 2016

Easy go Data & Sync cable Sista Malaysia

Sejak kebelakangan ni kadang-kadang kalau aku terlampau sibuk dan tak sempat nak delete data yang tak penting dalam smart phone aku ni mesti semua data yang penting ke yang tak penting ke semua terpaksa delete sebab nak bagi space untuk data yang lebih penting plak store dalam handphone ni.


Easy go Data & Sync cable Sista Malaysia


Ada satu malam tu aku cari USB cable powerbank aku untuk transfer data dari handphone to netbook aku. Tapi jenuh aku cari. Cari punya cari dalam kereta rupanya USB cable powerbank tu. Yang kelakarnya esok pagi tu sampai plak Easy go Data & Sync cable dari Sista Malaysia. Kalau la aku sabar sikit malam tu sementara Sista Malaysia tengah buat delivery kan dapat aku rest.

Mesti korang tertanya-tanya siapa Sista Malaysia ni kan? Sista Malaysia berasal dari Hong Kong dan mempunyai ibu pejabat di Shenzen China dan mula beroperasi di Malaysia pada 5 August 2015. Selain Easy go Data & Sync cable ni di Sista Malaysia juga terdapat powerbank, charger, bluetooth, earphone, smartphone cover, smartphone screen film dan banyak lagi.

Da ada USB cable baru dari Sista Malaysia ni tak payah la aku susah-susah cabut pasang cabut pasang USB cable powerbank tu ke netbook...asyik cabut pasang cabut pasang je loose plak nanti USB cable connector tu. Huhuhu...

Easy go Data & Sync cable (untuk Micro USB & lightning) dari Sista Malaysia ni memang satu-satunya accessory handphone yang dalam top priority aku sebab banyak kerja aku sejak akhir-akhir ni adalah melibatkan transfer data atau pun gambar-gambar dari handphone aku so that data-data yang penting tu tak hilang...

Sementara tengah tunggu kelas Engineer In Society (EIS) pukul 5 petang ni mula sempat la aku tengok produk-produk atau pun eksesori-eksesori mobile phone yang terdapat dalam Facebook Sista Malaysia ni. Selain Easy go Data & Sync cable, banyak lagi accessory handphone yang aku perlukan. Tapi tak apa aku KIV dulu jela...hehehe


Easy go Data & Sync cable Sista Malaysia
Harga: RM29


Spesifikasi produk Easy go Data & Sync cable ni adalah seperti di bawah:

1. Charge & sync cable
2. Material: rubber oil "baby skin" & TPE enviromental technology
3. Length: 22cm
4. Mix color for each cable
5. Flat design and anti-twisting
6. 118pcs cooper wire, enamelled wire technology
7. 2.1A fast charge

Yang paling aku suka tentang Easy go Data & Sync cable dari Sista Malaysia ni bukan setakat boleh sync data je tapi boleh sambil charge handphone dan sambil transfer data. Jimat masa kat situ. Sebab sekarang ni aku kan tengah busy download nota study dan buat powerpoint untuk assignment dan presentation...Lama la kena guna netbook. So, alang-alang aku charge terus la handphone aku kat situ. Senang kan???

Dekat mana nak beli accessories dari Sista Malaysia ni? Senang je...korang boleh check-out dekat Facebook Sista Malaysia dan terus beli dari situ je.

0 comments:

Post a Comment