Saturday 18 June 2016

Contest Gardenia RM30,000 30th Anniversary 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Sebelum aku pergi dengar talk tentang pelaburan dekat PFCC Puchong pagi tadi aku da niat dalam hati kalau jumpa lori Gardenia aku nak selfie dengan logo 30th Anniversary 2016 tu. Tup-tup aku balik dari Puchong tadi terserempak plak dengan lori Gardenia. Aku pun apa lagi..terus minta izin dekat salesman roti Gardenia tu untuk selfie dekat tepi lori..hehe..


Contest Gardenia 30th Anniversary 2016
Contest Gardenia 30th Anniversary 2016


Ni kiranya contest yang ke-3 aku join selepas Contest pencarian duta produk 3Bskin dan Contest Selfie & Menang Naura Art Studio. Kalau korang sudi VOTE aku KLIK SINI tau. Kalau korang nak join pun boleh. Sempat lagi sebab tarikh tutup penyertaan adalah pada 24 Jun 2016.

Contest ni simple je. Spot, Snap, & Win RM30,000. Just selfie je dengan logo Gardenia 30th Anniversary 2016 tu and then upload je gambar tu dekat page contest Gardenia. Untuk tengok contoh gambar selfie peserta-peserta Contest Spot, Snap, & Win RM30,000 Gardenia 30th Anniversary 2016 dan syarat-syarat penyertaan sila klik perkataan KLIK SINI kat atas tu.

Terima kasih aku ucapkan kepada semua yang sudi bagi sokongan kat aku.

3 comments:

  1. Semoga berjaya.. huhu.. patot selfie time dorg tengah unloading roti tu ajak selfie sekali.. ahaha..

    Blogwalking Sini, jom baca artikle tutorial ini

    Cara Betul Untuk Memasang HTTPS di blog article...

    ReplyDelete