Friday 11 March 2016

YouthToEarn Terbukti Scam Website (Review)

Assalamualaikum

Dan salam sejahtera..

Hari tu saya pernah tulis pasal YouthToEarn Ni BETUL ke BOHONG??? kan...

Memang terbukti YouthToEarn ni PEMBOHONG!!!

YouthToEarn ni terbukti scam website dan jangan harap la nak merasa income dari YouthToEarn ni walaupun satu sen.

Malas nak cite panjang. Lebih baik main dengan anak aku yang comel ni. Moga-moga jadi anak yang soleh..amin..

Sementara aku main dengan anak aku ni korang layan jela screen shot kat bawah ni ye...

Jumlah pendapatan us$ 535

Kena isi Survey sebelum boleh Cash out


Kena masuk nombor Phone plak...

cuba baca...panas hati tak?

ok la ye..saya harap Review ni dapat bantu korang kat luar sana tu..kalau betul-betul nak dapatkan duit secara online cuba baca Panduan Jana Wang Di Rumah Untuk Wanita! ni ataupun tengok kat SINI dan juga kat SINI.

2 comments:

  1. nasib baik tak ada melibatkan duit.. owh ye Sis, saya tag sis yee

    owh ye, saya tag sis yee

    http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/03/segmen-nuffnang-by-ciknurul.html

    ReplyDelete
  2. Rajin umie yana tag saya..Terima kasih la ye..:)

    ReplyDelete