Friday 30 December 2016

Minyak Herba Asma Mujarab

Definisi penyakit asma secara saintifik ialah penyakit immunologi yang menyebabkan kesukaran untuk bernafas. Pesakit asma mungkin mengalami pernafasan bersiul (wheezing), sesak nafas, dan sukar untuk bersenam.

Selain itu pesakit asma atau lelah ini juga mempunyai banyak pantang larang terhadap jenis-jenis makanan dan minuman yang boleh memburukkan keadaan pesakit.

Minyak Herba Asma Mujarab


Minyak Herba Asma Mujarab mengandungi bahan-bahan yang halal dan selamat digunakan untuk semua peringkat usia bagi merawat penyakit asma, lelah, semput, selsema, batuk, dan sebagainya.

Disebabkan oleh keberkesanannya merawat penyakit asma, sambutan dan permintaan terhadap Minyak Herba Asma Mujarab ini sangat tinggi bukan saja di seluruh Malaysia malah juga dari luar negara seperti Singapore, Brunei, Thailand, Indonesia, Myanmar, Bangladesh dan India.


Minyak Herba Asma Mujarab


Testimoni Minyak Herba Asma Mujarab


Antara yang diperkatan dalam testimoni di bawah ini ialah berkaitan dengan bisul yang baru nak tumbuh tapi terbantut apabila disapu dengan Minyak Herba Asma Mujarab ni. Untuk membaca testimoni penuh sila klik pada gambar di bawah ni.


Minyak Herba Asma Mujarab


Maknanya Minyak Herba Asma Mujarab ni bukan hanya mampu merawat penyakit asma, lelah, atau semput sahaja malah boleh digunakan oleh seisi keluarga untuk merawat pelbagai penyakit lain.


Ciri-ciri Minyak Herba Asma Mujarab yang Asli



Untuk mengetahui sama ada Minyak Herba Asma Mujarab ini asli atau tiruan anda boleh scan QR Code di belakang botol dengan menggunakan Smartphone. Setiap produk yang di scan akan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website Minyak Herba Asma Mujarab (MHAM).


Minyak Herba Asma Mujarab


Hologram beserta sistem QR Code ini telah dilekatkan di belakang botol Minyak Herba Asma Mujarab dan telah pun dipasarkan dari peringkat ke peringkat. Pastikan yang ORIGINAL baru beli.


Minyak Herba Asma Mujarab


Ciri-ciri Produk Minyak Herba Asma Mujarab Tiruan


Sudah menjadi lumrah dalam bidang perniagaan bila sesebuah perniagaan atau sesuatu jenama tu telah terkenal mesti akan ada individu yang tak bertanggungjawab.


Minyak Herba Asma Mujarab


Mereka hanya ingin ambil kesempatan dan merebut peluang untuk mengaut keuntungan dengan menghasilkan produk tiruan yang hanya akan membahayakan kesihatan pengguna dan lebih malang lagi jika bahan tiruan tu mengandungi racun yang boleh menyebabkan kecacatan dan juga maut. 


Minyak Herba Asma Mujarab


Jadi, pengguna perlu waspada dan berhati-hati dalam memilih sesuatu produk kesihatan lagi-lagi untuk kegunaan bayi sebab bayi tak boleh terdedah dan terhidu bahan kimia yang merbahaya.

Antara ciri-ciri Produk Minyak Herba Asma Mujarab TIRUAN adalah seperti dalam gambar ini.


Minyak Herba Asma Mujarab

Laman web/ Page Jualan Minyak Herba Asma Mujarab


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan maklumat berkaitan produk Minyak Herba Asma Mujarab ini anda boleh layari dua buah laman web atau page jualan seperti berikut:

Website 1http://herbaasma.com/.



Minyak Herba Asma Mujarab


Facebook Minyak Herba Asma Mujarab


Selain melalui laman web atau page jualan, anda juga boleh mendapatkan maklumat lanjut berkaitan Minyak Herba Asma Mujarab ini melalui akaun Facebook di https://www.facebook.com/PenawarSemputLelahDanAsma.

Anda juga boleh mendapatkan maklumat, testimoni, dan bukti-bukti tentang keberkesanan Minyak Herba Asma Mujarab dalam merawat penyakit asma, lelah, semput dan sebagainya dengan menaip beberapa kata kunci dan juga #hashtag-hashtag yang berkaitan.


Minyak Herba Asma Mujarab


Antara #hashtag yang digunakan oleh pengedar sah Minyak Herba Asma Mujarab di laman-laman sosial adalah seperti berikut:

#minyakherbaasmaoriginal 
#herbaasma 
#Herbaasmamujarab 
#minyakasma 
#minyakasmaoriginal
#penawarasmamujarab


Minyak Herba Asma Mujarab



Harga Minyak Herba Asma Mujarab



Harga sebotol Minyak Herba Asma Mujarab adalah RM39 sahaja dan cas tambahan akan dikenakan sebanyak RM10 untuk kos penghantaran.


Nombor Telefon untuk dihubungi


Untuk membuat pesanan dan pembelian produk Minyak Herba Asma Mujarab ini sila hubungi En. Hafis di talian 0134806787 (Bahagian Pemasaran) dan Puan Nurul di talian 0176239935 (Product Owner).

0 comments:

Post a Comment