Monday 22 August 2016

Jualan Murah ABS Power Bank Model Y40 Sempena Merdeka 2016

Sekarang ni aku banyak habiskan masa untuk berurusan dekat luar dan memerlukan Power Bank yang tahan lama sebab dalam satu hari tu aku selalu kena travel dari satu lokasi ke lokasi yang lain.

Biasanya untuk sampai ke satu-satu tempat yang spefic contohnya Wisma Fiamma dekat Bandar Manjalara Kepong aku akan gunakan Google Maps sebab aku memang tak cekap dengan jalan-jalan dekat area Kuala Lumpur ni.

Kalau tak ada power bank ni memang sesat la jawabnya macam apa yang jadi kat aku masa pergi Seremban hari tu. Tapi tu sebab masalah lost Internet Connection so aku tak boleh tengok maps dan terpaksa la tengok sign board untuk balik ke Klang.


ABS Power Bank Y40
ABS Power Bank model Y40

ABS Power Bank model Y40 yang aku guna sekarang ni memang antara power bank yang terbaik yang pernah aku guna sebab ianya tahan lama dan bila cas bateri handphone cepat je full. Boleh cas handphone dua tiga kali.

Selain tu, warranty ABS Power Bank model Y40 ni 2 tahun tau tapi yang da rosak tu kena pulangkan semula atau pun 1 to 1 exchange. Bila da pulangkan power bank yang lama nanti korang akan dapat power bank yang baru.

Kalau beli memang tak rugi sebab power bank kan antara salah satu gadget terpenting yang wajib di bawa ke mana-mana macam aku. Betul tak?

Dan ABS Power Bank ni kalau beli sekarang ni memang jimat sangat-sangat sebab harga ABS Power Bank ni tengah murah. Kenapa MURAH? Sebab sekarang ni tengah ada Jualan Merdeka dengan potongan harga sebanyak 20% hingga 30% dan promosi ni akan berakhir pada 31 August 2016.

Dekat mana nak beli ABS Power bank ni? Jangan risau korang boleh beli dekat kedai rasmi ABS_11Street yang baru je di buka ni dan dari link Facebook  ni pun boleh buat pembelian jugak. Selain itu, beli terus dari pengedar tunggal ABS Power Bank ni iaitu C Two Gadget pun tak ada masalah rasanya.

S E L A M A T 
M E N Y A M B U T
H A R I
K E M E R D E K A A N

2 comments: